Project Description

آشنایی با پنل پیامکی

شرکت های خدماتی چگونه از طریق پیامک مشتریان خود را افزایش میدهند؟

یکی از مهم ترین و ساده ترین ابزار هایی که می توانند مشکل افرادی که در حوزه خدماتی فعالیت دارند را حل نماید سامانه پیامکی می باشد…! سامانه پیامکی از طریق ارسال پیامک یادآوری می تواند با زمان بندی درست اطلاع رسانی لازم را انجام دهد….

به عنوان مثال هر سال تابستان قبل از شروع فصل گرما اطلاع رسانی های لازم را به صاحبان سیستم های سرمایشی و گرمایشی و کولر ها انجام دهد یا قالیشویی ها می توانند قبل از زمان ازدحام قبل عید با پخش کردن پیام های خود بسیاری از مشتریان خود را غیر از زمان پیک به قالیشویی بیاورند …

  1. فرض کنید شما به عنوان سرویس کار لوازم برقی هستید اگر شما به عنوان سرویس کار باشید می دانید که لوازم های برقی به صورت دوره ای نیاز به سرویس دارند… به عنوان مثال: هود آشپزخانه نیاز به تعویض فیلتر دارد
  2. در ایران کولر ها معمولا به صورت سالیانه نیاز به شارژ دارد
  3. یا اگر تعمیرکار خودرو هستید خودرو ها نیاز به تعویض روغن به صورت ماهیانه دارد
  4. یا اگر آپاراتی هستید، لاستیک ها نیاز به تعویض و نیاز به چک کردن باد لاستیک ها می باشد
  5. اگر در حوزه خدمات بیمه هستید نباز به اطلاع‌رسانی در سررسید قبل از بسررسیدن بیمه مشتری هستید.

در نتیجه همه مشاغلی که خدمات ارائه می دهند به صورت دوره ای نیاز به اطلاع رسانی به مخاطبین دارند…

    

اما مشکل اساسی اینجاست که افرادی که کارهای خدماتی انجام می‌دهند معمولا به خاطر درگیری بالای کار فرصت برقراری ارتباط با مخاطبین را ندارند و در نتیجه بعد از مدتی دچار مشکل تبلیغات و اطلاع رسانی می شود و بسیاری از مشتریان خود را ممکن است به خاطر فراموش کردن آنها از دست بدهند..

    

نتیجه افراد و شرکت‌هایی که سرویس ها و خدمات می دهند از طریق پیامک و مخصوصاً پیامک زمانبندی می توانند بهترین روش یادآوری به مخاطبان خود را داشته باشند در واقع با این روش هم سیستمی جامع برای یادآوری به مخاطبان خواهند داشت هم بانکی از شماره ها که به عنوان سرمایه هر کسب و کار خواهد بود را دارد…. ما با امکانات متنوع این امکان را برای همه صاحبان مشاغل خدماتی به سادگی هر چه تمام تر فراهم می نماید.